24 Ağustos 2011 Çarşamba

Ev yapımı tadında limonata



Tarifini vereceğim limonata tabii ki evde yapıldı ama neden ev yapımı tadında dedim? Çünkü reklamlarda çıkan "ev yapımı tadında limonata " sloganlı uludağ limonatanın aynısı oldu bu limonata.

Yapımı oldukça kolay, sadece biraz beklemek gerekiyor.



Limonata (3 bardak)

Malzemeler:
  • 3 tane limon
  • 1/2 bardak toz şeker
  • Birkaç yaprak taze nane (isteğe göre)
  • soğuk su
Hazırlanması:
  • Limonları yıkayıp 4 e bölüp derin bir kaseye alın.
  • Üzerine şekeri ilave edip 1 saat kadar bekledikten sonra elinizle mıncıklayarak limonların suyunu çıkarın.
  • Suyu çıkan limonların kabukları içinde, dilerseniz birkaç yaprak nane koyarak 4-5 saat bekletin( bu arada şekeri eriyor, limon kabuğunun aroması suyuna geçiyor).
  • Limonatayı süzüp, yeterli soğuk su ilavesi ile sulandırıp servis edin.



Bu da limonatanın sulandırılmamış hali.

13 yorum :

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim,
ellerine saglik, nefis bir limonata yapmissin.

HOS GELDIN SEFA GETIRDIN, SEVINDIM DÖNDÜGÜNE,
SEVGILERIMLE....

Fransali Gelin dedi ki...

eh sonunda dondun artik naile abla :) bu sicaklarda ne iyi gider. Sagol tarif için

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Naileciğim ellerine sağlık soğuk İzmir sıcağında nasılda güzel giderdi ayrıca hoşgeldin sevgiler...

mügepolat dedi ki...

naile hanım uzun zamandır görünmüyordunuz. Antepte yaşayan biri olarak sayfanızı takip ediyorum ve çok beğeniyorum.Uygun bir zamanda Antep'te bir blogger buluşması yapabiliriz. Sevgiler...

LaMa dedi ki...

ooo kimler kimler varmis, hem de miss gibi limonata ile:)

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

merhabalar, temmuz ayında antepteydik ve yemeklere doyduk...herşey çok güzeldi..ben limonata için yorum yazacaktım...:))antepte kaldım gördüğünüz gibi...limonata ramazan için güzel ve sindirim içinde faydalı bir tarif olmuş ellerinize sağlık

yemekbiraşk dedi ki...

elinize sağlık
hayırlı bayramlar diliyorum
sevgilerimle..

anneminkizıyim dedi ki...

İslamın nurlu güneşi kalbine dolsun,
makamın cennet hz. Muhammed komşun olsun,
günlerin mutluluk,
gönlün saadetle dolsun bayramın mubarek olsun.

Unknown dedi ki...

En delice esen seher yeli, en güneşli günler, en parlak gecedir bayramlar. Yüreklerde bir esinti ve barış paylaşımına en sıcak 'merhabadır' bayramlar.Ramazan Bayramınız kutlu, her şey gönlünüzce olsun!

ıhlamurcum dedi ki...

Yaklaşık 10 aydır bir blog yazıyorum.Sizi tebrik ederim, taaa 2006 dan beri yazmak süper. Umarım benimde yazma ve yapma enerjim hiç bitmez.
Limonata harika olmuş, ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Misss gibi limonata,ellerine sağlık canım..
Mimin var bende :)

bırtutamkekik dedi ki...

bir bardak alabilirmiyim müsadenizlee:))
enfes görünüyorr...ellerinize sağlık...
bende miminiz var kabul buyurursanız tabii:)
sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

ellerine saglik :-)
Blogunla yeni tanisip listeme ekledim

bende yeni actim blogumu
buyur sende gel istersen

sevgiler...

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...