29 Mayıs 2009 Cuma

Yemek yaparak para kazanmak ister misiniz?

Bir mail aldım, üretmeyi seven ve çevrelerinin ihtiyaçlarını görüp buna karşılık vermek isteyen iki genç bayandan. Bir ricaları vardı ve ben de severek kabul ettim.

Pınar hanım ve Meltem hanım bahsettiğim bayanların ismi. İstanbul Çekmeköy/Ümraniye 'de ev yemekleri yapıp, çalışan bayanların yemek yapma sıkıntısına destek olabilecek bir mutfak açmaya karar vermişler. İçinde mutfak olan bir dükkan ama hayalleri o kadar büyük ki dükkan bile demek istemiyorlar. Çünkü kalite ve lezzet ilk amaçları.

Bu iki bayan değişik sektörlerde iş sahibi oldukları için asıl işlerini bırakmak istemiyorlar, hem yemek konusunda da iyice ustalaşmış, para kazanmak isteyen ev hanımları ile çalışıp onlara da iş imkanı sağlamak istiyorlar.

Yani işin finanse kısmı onlar tarafından zaten yapılacak. Eğer lezzetli yemekler yapmak sizin için bir zevkse ve bu işten para kazanmak istiyorsanız belki de bu iş tam size göre?

Pötikare Mutfak adını verdikleri bu mutfakta çalışmaya adım atabilmek için irtibata geçebileceğiniz telefon numarası: 0532 717 24 46

5 yorum :

Ferkay dedi ki...

Canımmm tam bana göre şimdi İstanbulda olmak vardı..
Öptüm..

Paramatik dedi ki...

eminim bir çok bayan bu sermayesiz iş fikrini beğenmiştir. yemek yapmaktan zevk alan ve istanbulda oturan iş arayan bayanlar için kaçırılmayacak bir fırsat olarak görüyorum.

Adsız dedi ki...

yıldız teknik üniversitesi turizm otel işletmeciliği yiyecek içecek bölümünden mezunum...aşçılık konusunda eğitim aldım...fakat iş bulmak bu zamanda çoook zor..bu şekilde aileme destek olmayı isterim..çok güzel şekilde bütün yemekleri yaparım..mantı börek baklava dolma vs...adım ve soyadım cansu çetin istanbulda yaşıyorum...iletişim için angel_sweet_dj@hotmail.com adresime mail atabilirsiniz..hoşçakalın...

Adsız dedi ki...

yıldız teknik üniversitesi turizm otel işletmeciliği yiyecek içecek bölümünden mezunum...aşçılık konusunda eğitim aldım...fakat iş bulmak bu zamanda çoook zor..bu şekilde aileme destek olmayı isterim..çok güzel şekilde bütün yemekleri zevkle yaparım..mantı börek baklava dolma vs...adım ve soyadım cansu çetin istanbulda yaşıyorum...iletişim için angel_sweet_dj@hotmail.com adresime mail atabilirsiniz..hoşçakalın...

Yazar Irmak dedi ki...

Çok kolay bir şekilde yemek sitesi kurmak ve tarif yazarak para kazanmak istiyorsanız lütfen inceleyin Tarif Yazarak Kazanmak

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...